Augment d’alumnes i omplert al 100% de les places el nou curs de Català-2

L’Escola d’Adults ha cobert la totalitat de les places que tenia disponibles al nou curs de Català-2 (nivell A-2 del MCER), la nova oferta formativa d’aquest curs acadèmic, amb 25 places. Una xifra molt satisfactòria del 100% que ens anima a seguir apostant per aquests estudis. Aquest ensenyament no ha mostrat un efecte advers de la pandèmia, com sí s’han vist afectats altres ensenyaments que porten anys desenvolupant-se al centre.

Paral·lelament, aquest curs l’Escola d’Adults ha omplert el 69’11% de les places, un total de 273 places de les 395 ofertades, el que suposa un augment de l’1’52%, i cal tenir en compte que encara cap la possibilitat de cobrir algunes de les vacants actuals d’aquí a final de curs, ja que la matrícula encara no resta tancada de moment.

S’han omplert en la seva totalitat cinc dels 15 ensenyaments que s’ofereixen: Català-1, Català-2, Castellà-1, Castellà-2 i Instrumental.

En comparació amb les xifres del curs passat, el fet de reduir el curs passat les ràtios al 50% va fer disminuir el nombre de matriculats. Aquestes xifres es van recuperant a poc a poc, tot i que encara no arribem als nivells d’abans de la pandèmia, com el rècord del curs 2018/2019 en el que es van arribar a matricular 420 alumnes.