Assistirem a l’obra: Pygmalion, in English, Teatre de Balaguer el proper 11 d’abril

Pygmalion

Tots aquells alumnes d’anglès que vulguin assistir a la representació de l’obra teatral: Pygmalion, ho podran fer el proper 11 d’abril al Teatre Municipal de Balaguer. Adjunt aquí, podeu llegir l’script de l’obra. Tots els interessats us heu d’apuntar a la vostra professora o professor. El nivell és adreçat a alumnes d’escoles d’adults, ESO, Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Mig.

Representació de l’obra Pygmalion de George Bernard Shaw que va inspirar el musical My Fair Lady. [+ informació]

Script de Pygmalion

Regards.

1. Maria Lluïsa Carrera

Bon dia:

Moltíssimes gràcies per haver penjat “Pigmalión script”.
    Així abans d’anar a veure aquesta obra de teatre en anglès, la podrem treballar: escoltar-la, llegir-la, treballar el vocabulari, traduir-la i entrendre-la a nivell personal.
    Així l’11 d’abril, quan anirem al Teatre Municipal a visionar-la, en gaudirem i treballarem el “listening”. (Apartat molt difícil per a mi)

Molts agraïda als professors per la seva feina.
    Sou uns bons professionals!

Atentament

Maria Lluïsa Carrera