Assessorament en la inscripció a les proves d’accés

S’apropen les proves finals d’accés a Formació Professional. Recordeu que el termini per inscriure’s a les proves va del 15 al 25 de març. Els alumnes de Grau Mig que vulguin rebre assessorament per part dels professionals del centre, sobre els dubtes que els hi puguin sortir al fer la inscripció online, poden venir al centre el dimarts dia 16, de les 9 a 2/4 de 10 del matí, a l’aula 2.

Pel que fa als alumnes de Grau Superior, també podrem resoldre els dubtes d’inscripció, el mateix dilluns dia 15, de 3 a 4 de la tarda, També a l’aula 2.