Planificació

Per assolir els objectius establerts hem planificat una sèrie d’actuacions o activitats. A continuació es detallen les activitats relacionades amb cada objectiu:

  1. Sistematitzar l’ús de les tecnologies digitals a tots els ensenyaments, adaptant-les a les necessitats  i característiques de l’alumnat per millorar l’assoliment de la competència digital
    1. Realització d’una diagnosi de les capacitats i necessitats de l’alumnat en l’ús de les tecnologies digitals
    2. Organització d’espais de coordinació pedagògica per a l’intercanvi de recursos i experiències en l’àmbit digital
    3. Planificació i temporització de l’ús de  les tecnologies digitals adaptades a les característiques de l’alumnat 
    4. Implementació de l’ús de les tecnologies digitals i eines TAC adaptades a les característiques de l’alumnat

2. Impulsar instruments d’avaluació amb tecnologies digitals dins de l’aula per tal d’enriquir i fer més significatius el processos d’ensenyament-aprenentatge

    1. Disseny d’activitats d’avaluació amb instruments d’avaluació digitals adaptades als diferents ensenyaments i nivells
    2. Establiment i gradació dels criteris d’avaluació
    3. Planificació i temporització de les activitats d’avaluació dissenyades
    4. Implementació d’activitats d’avaluació amb instruments d’avaluació digitals a l’aula 

3. Introduir l’avaluació formadora per mitjà instruments d’autoavaluació i coavaluació digitals

    1. Disseny d’activitats d’avaluació formadora 
    2. Planificació i temporització d’activitats d’avaluació formadora 
    3. Implementació d’activitats d’avaluació formadora 

4. Fomentar la cultura, la participació i el civisme digital responsable per tal d’adaptar-se a les necessitats de la societat actual

    1. Elaboració d’un recull d’activitats transversals per al foment de la cultura, la participació i el civisme digitals
    2. Planificació i temporització de les activitats
    3. Implementació de les activitats 

5. Impulsar i sistematitzar la realització d’activitats en suport digital per part de l’alumnat 

    1. Elaboració, planificació i implementació d’activitats d’ensenyament-aprenentatge en suport digital que impliquin la realització de tasques per mitjà de l’entorn virtual d’aprenentatge del centre
    2. Elaboració, planificació i implementació d’activitats d’expressió escrita en suport digital del diferents ensenyaments i nivells de llengua
    3. Elaboració, planificació i implementació d’activitats cooperatives que requereixin l’elaboració d’un producte final en format digital (document de text, presentació de continguts i/o format multimèdia) en els diferents ensenyaments i nivells de llengua

 

Cronograma de l’EDC: proposta de temporització dels objectius i de les activitats