Algunes dates

El Centre de Formació de Persones Adultes Ramon Llull de Terrassa va iniciar la seva acció formativa, l’any 1985, com a instrument per a donar resposta a les necessitats educatives de l’entorn. Situat, en un principi, al carrer Ramon Llull (geni mallorquí del s. XIII), l’escola rep el nom del que fou el primer gran propulsor de la prosa literària en català.

L’any 1994, com a conseqüència de les deficiències estructurals de l’edifici del carrer Ramon Llull, l’escola es traslladà al carrer Atenes núm. 59, per ocupar les tres aules i el  pati del parvulari de l’antic CEIP Germans Amat, i la casa del conserge.

Al llarg del curs 2001/2002 l’Excel·lentíssim Ajuntament de Terrassa va dur a terme les reformes estructurals que donen l’aparença actual del centre.

El dia 23 de gener de 2003, el CFA Ramon Llull, va ser inaugurat, de fet, com a “nou centre”, en presència de l’Honorable senyora Irene Rigau i Oliver, consellera del Departament de Benestar i Família de la Generalitat de Catalunya, i l’Il·lustríssim senyor Pere Navarro i Morera, alcalde de Terrassa.

El curs 2003/2004 el CFA Ramon Llull va passar a dependre del Departament d’Educació dins de la Direcció General de Formació Professional i Educació Permanent.

El curs 2005/2006, en el DOGC núm. 4479 de 29 de setembre de 2005 (pàg. Núm. 30422), en el Decret 201/2005 de 27 de setembre, l’Escola Ramon Llull ha estat reconeguda jurídicament com a Centre de formació de persones adultes amb el nom de CFA Ramon Llull.