La Comissió d’Estratègia Digital està formada per tot l’equip docent del centre. És impulsada i liderada per l’equip directiu i dinamitzada pel coordinador/a digital. Les seves funcions són:
-
Definir i implementar l’Estratègia Digital de Centre (EDC) en relació amb les tecnologies digitals, amb l’objectiu que l’alumnat, docents i centre assoleixin el nivell més alt possible de competència digital.
-
Planificar la implementació de l’EDC i fer el seu seguiment, d’acord amb el seu desplegament establert cada curs a la PGA.
-
Fer l’avaluació de l’EDC a través de la Memòria Anual.
-
Elaborar i actualitzar la Cultura Digital de centre (equip directiu lidera l’elaboració i es comparteix i s’acorda en claustre).
-
Implementar el pla d’acollida digital i el pla de comunicació digital.
-
Vetllar per la implementació de l’EDC seguint la normativa digital de centre establerta.
-
Dinamitzar la comunitat educativa, perquè desenvolupi les línies d’acció acordades per la mateixa comissió.
-
Traslladar les línies de treball acordades amb tota la comunitat educativa (alumnat, docents, famílies de l’alumnat menor d’edat, PAS i consell escolar).

