Preinscripció curs 2022-2023

La preinscripció per al curs vinent serà del 21 al 29 de juny.

En aquest enllaç trobareu la sol·licitud de preinscripció que heu de portar emplenada. En la mateixa sol·licitud, es poden fer 7 peticions (de diferents ensenyaments al mateix centre o bé a diferents centres). Cal presentar la sol·licitud al centre escollit en primera opció.

En el moment de presentar la sol·licitud, cal portar una fotocòpia de DNI, NIE o Passaport.

Dates importants durant el procés de preinscripció
  • 6 juliol: llista provisional. Fins el dia 12 de juliol, presentació de les reclamacions
  • 7 juliol: sorteig en cas d’empat
  • 15 juliol: llista definitiva d’admesos i exclosos

1. M. Carme Martí Tuset

Bon dia,
    Vaig fer una preinscripció per l’Actic 3 pel proper curs, com puc consultar si he estat acceptada o no. ?

1. admin Autor de l'article

Bon dia,
      A dia d’avui tenim la llista provisional que acabem de publicar al web. En alguns grups, com és el cas del Competic 3 tarda, s’haurà de fer sorteig. El divendres dia 15 de juliol podràs consultar la llista definitiva d’admesos.
      Salutacions,

2. Isabel Torres

Bon dia, estaria interessada en apuntar-me a un curs d’angles a l’escola d’adults per aquest setembre. A on he d’adressar-me per fer les consultes?
    Gracies.

3. Eulàlia Múrcia Méndez

Bon dia, estaria interessada en apuntar-me a un curs COMPETIC 2 a l’escola d’adults per aquest setembre. A on he d’adressar-me per fer les consultes?

Gracies.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *