Llengua castellana

Els CURSOS INICIALS DE CASTELLÀ  estan adreçats a totes aquelles persones que no tenen coneixements de la llengua castellana per tal que puguin adquirir les competències comunicatives mínimes per poder desenvolupar-se en el nostre sistema social.

El CFA Garrosa ofereix el nivell 1 i el nivell 2 en horari de TARDA-VESPRE

NIVELL 1
Adreçat a persones que desconeixen la llengua castellana i té com a finalitat l’adquisició de competències comunicatives mínimes en aquesta llengua.
Se centra en les competències de la llengua oral, tot i que pot incorporar objectius de la llengua escrita. Correspon al nivell A1 d’usuari definit en el “Marc Europeu comú de referències per a les llengües”.
NIVELL 2
En aquest nivell els alumnes amplien les competències en llengua oral i escrita fins al nivell A2 d’usuari definit en el “Marc Europeu comú de referències per a les llengües”.
NIVELL 3
En aquest nivell els alumnes aprenen a desenvolupar-se satisfactòriament en les situacions comunicatives de la vida quotidiana. Correspon al nivell B1 d’usuari definit en el “Marc Europeu comú de referències per a les llengües”.