Associació d’alumnes i amics del CFA Garrosa

L’Associació d’Alumnes i Amics de CFA Garrosa es va constituir a l’any 2005,  per a donar continuïtat als tallers adreçats a fomentar l’educació pel lleure i pel benestar que organitzava el CFA Garrosa. Quan l’escola va passar del Departament de Benestar i Família al Departament d’Educació aquests tallers van deixar de ser competència seva.

Entre els objectius de l’Associació d’Alumnes i Amics del CFA Garrosa estan

• Organitzar tallers adreçats adreçats a fomentar l’educació pel lleure i pel benestar.
  • Organitzar tallers que donin continuitat als ensenyaments reglats i no reglats que ofereix el CFA Garrosa, ja que en acabar els seus estudis al CFA Garrosa hi ha alumnes que volen continuar aprofundint en els seus estudis.
  • Col·laborar en el manteniment i millora de les infrastrucutres del CFA Garrosa.
  • Col·laborar en l’organització i realització d’activitats culturals dintre del marc del Projecte Educatiu de Centre.
  • Promoure activitats que facilitin la interrelació de l’alumnat.

Per a consultar els tallers que es realitzen a l’Associació cliqueu aquest enllaç.