Formació instrumental

La formació instrumental està dividida en tres nivells:

• Nivell 1 Alfabetització: En aquest nivell es comença amb l’aprenentatge de la lecto-escriptura i lectura i escriptura de números.
  • Nivell 2 Neolectors: En aquest nivell els alumnes milloren el seu nivell de lectura treballant l’entonació, el ritme i la comprensió lectora, elaborant petits textos escrits, practicant l’ortografia i començant a realitzar operacions matemàtiques bàsiques. Tots aquests coneixements s’aprenen tot aplicant-los a situacions reals de la vida quotidiana.
  • Nivell 3 Certificat: En aquest nivell els alumnes milloren la fluïdesa lectora i el domini de l’escriptura i de les quatre operacions bàsiques, així com la seva aplicació a situacions reals de la vida  quotidiana .