Pla reobertura i horaris d’atenció

Bon dia,

Arribada la fase 2 del desconfinament, el centre torna a obrir les portes. Seguint les directrius del Departement, es prioritzarà l’atenció telemàtica per part dels professors. Tanmateix, si algun alumne necessita una tutoria individualitzada o que el seu tutor l’atengui personalment, cal que li escrigui un correu per a demanar cita per a l’atenció presencial.

En aquest enllaç es pot consultar el Pla de reobertura i aquí l’horari d’atenció de cada professor per a l’atenció personalitzada i presencial durant aquesta setamana (recordeu que cal avisar prèviament al tutor). Els alumnes que vingueu al centre heu de portar aquesta declaració (majors 18 anys / menors 18 anys).

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *