Vacances de Nadal

Del 22 de desembre al 8 de gener de 2023: l’escola estarà TANCADA per les vacances de Nadal.🎄🌠

Tornem el 9 de gener de 2023 a les 9.00.

BONES FESTES!!!

El CFA Garrosa a la ràdio

Aquesta setmana la Blanca Costa, la directora de l’escola, ha anat a ràdio Sant Vicenç per a informar de l’inici del curs, de les novetats i de l’oferta formativa.
Si voleu escoltar l’entrevista que li van fer, cliqueu aquest enllaç.

Matricula curs 2022-23

Les persones que van fer la preinscripció al juny s’han de matricular presencialment al centre

del 2 al 9 de setembre ambdós inclosos en el següent horari:

de dilluns a divendres de 10.00 a 13.00

i per les tardes de dilluns a dijous de 16.00 a 18.00.

La setmana del 12 al 16 de setembre es poden matricular en els ensenyaments en els que hi hagi VACANTS els alumnes que NO van fer preinscripció  i en el mateix horari.
El dia 19 de setembre comença l’activitat lectiva.

Llistat d’admesos i llista d’espera

Podeu consultar el llistat definitiu d’admesos i la llista d’espera per al curs 2022-23.

Les persones admeses s’han de matricular presencialment al centre del 2 al 9 de setembre ambdós inclosos en el següent horari: de dilluns a divendres de 10.00 a 13.00 i per les tardes de dilluns a dijous de 16.00 a 18.00.

Les persones que han quedat en llista d’espera fins el dia 12 no podran saber si tenen plaça.

El centre a partir del 20 de juliol estarà tancat fins a l’1 de setembre que tornarà a obrir.

Els llistats estan per ordre alfabètic del primer cognom i apareixen les dues primeres lletres del nom i cognoms, comproveu el nombre de DNI.

LLISTAT D’ADMESOS

LLISTA D’ESPERA

Excursió al Riu

Bon dia, el passat dia 1 de juny alguns alumnes i professors vam fer una descoberta del riu Llobregat. El guia ens va explicar la història i la morfologia del riu pel seu pas pel poble i quins canvis ha patit.
Aquí teniu una petita mostra… Llegeix més»

Preinscripció curs 2022-2023

La preinscripció per al curs vinent serà del 21 al 29 de juny.

En aquest enllaç trobareu la sol·licitud de preinscripció que heu de portar emplenada. En la mateixa sol·licitud, es poden fer 7 peticions (de diferents ensenyaments al mateix centre o bé a diferents centres). Cal presentar la sol·licitud al centre escollit en primera opció.

En el moment de presentar la sol·licitud, cal portar una fotocòpia de DNI, NIE o Passaport.

Dates importants durant el procés de preinscripció
  • 6 juliol: llista provisional. Fins el dia 12 de juliol, presentació de les reclamacions
  • 7 juliol: sorteig en cas d’empat
  • 15 juliol: llista definitiva d’admesos i exclosos