Pont CARNAVAL

L’escola romandrà tancada el proper dilluns dia 15 de febrer per ser dia de lliure disposició amb motiu del Carnaval.

Matrícula i esborrany pla obertura

Bon dia,

L’escola ja està oberta. Recordem que del dia 2 al 9 de setembre les persones que van fer la preinscripció i van obtenir plaça, poden passar a fer la matrícula en l’horari que els ha estat assignat.

Aquelles persones interessades en matricular-se que no van fer la preinscripció, poden passar a partir del dia 14 i comprovar si queden vacants.

En aquest enllaç podeu veure l’esborrany del Pla d’obertura (pendent d’aprovar pel Consell de Centre).

Bon inici de curs a tothom!

LLISTES AMB EL BAREM PROVISIONAL. PREINSCRIPCIÓ

Bon dia,

En aquest enllaç trobareu el llistat amb el barem provisional de la preinscripció per al curs 20-21.

Els preinscrits hauríeu de mirar si hi consteu i si les dades són correctes. Per a comprovar-ho, cal que busqueu el vostre DNI, del vostre nom i cognom només apaerixen les dues primeres lletres.

El número per determinar l’ordre de les sol·licituds en cas d’empat és el 8403.

Si no hi ha cap error, recordeu que el període de matrícula és del 2 al 9 de setembre.

Vacants per a la preinscripció 2020-2021

A continuació, hi ha la relació de vacants per a la preinscripció 2020-2021.

Curs

Places ofertades

Curs de PPAU per a majors de 25 anys Vespre

Curs de preparació per a les proves accés a CFGS Matí

Curs de preparació per a les proves accés a CFGS Vespre

CFI 1 Matí

CFI… Llegeix més»

Preinscripció presencial i telemàtica

Bon dia,

El pròxim dia 15 de juny comença la preinscripció per al curs vinent i acaba el dia 29 de juny. Aquesta es podrà fer telemàticament o presencialment.

Si es vol fer telemàticament (opció recomanada), cal:

• Descarregar la següent sol·licitud
  • Omplir la sol·licitud.
  • Signar-la digitalment o bé imprimir-la, signar-la i digitalitzar-la.
  • Enviar la sol·licitud signada en format PDF al correu de l’escola (a8055440@xtec.cat)

Si es vol fer presencialment, cal demanar cita prèvia en el següent enllaç (a partir del dia 10 de juny).

A continuació, es pot consultar el calendari de la preinscripció

FASES DE LA PREINSCRIPCIÓ

DATES

Difusió de les vacants 12 de juny