Explorant la Natura al Zoo del Pirineu: Una Aventura Inoblidable per l’Alumnat de GES de l’escola

El passat 11 de febrer, vam fer una sortida programada plena de descobriments al Zoo del Pirineu, on l’alumnat de GES del CFA Carme Karr va tenir l’oportunitat d’apropar-se a la natura de manera única i enriquidora.

Després d’un bon esmorzar a la zona de picnic del Zoo, va començar una de les a de les activitats més emocionants de la jornada, la demostració de vol d’aus rapinyaires, on els estudiants van tenir l’oportunitat d’observar de prop com les àligues, mussols i ducs desplegaven les seves habilitats impressionants. Aquest espectacle va ser molt enriquidor, així com les explicacions que anaven rebent de la responsable del parc, connectant-los encara més amb el món natural que ens envolta.

A través de les guies del zoo, els alumnes també van tenir la possibilitat d’aproximar-se als animals rescatats, aprenent sobre les seves històries i la importància de la conservació de les espècies en perill. Des de rapinyaires ferits fins a mamífers en rehabilitació, cada trobada va reforçar el seu compromís amb la protecció de la fauna local.

A la tarda es va poder fer una volta pel casc antic de Solsona, on es van poder conèixer els racons més emblemàtics de la ciutat.