LOGOTIP ERASMUS+

Ja tenim logotip finalista del concurs de Logotips del projecte CETE+ ERASMUS+ !!!!!

Aquest logotip, elaborat per alumnes del grup 4t amb el pseudònim MARIALIA I MARIAPOLO, ha estat escollit per la mainada de primària i per tot l’equip docent.

No ha estat gens fàcil, ja que tots els 11 logotips presentats són molt bonics i es nota l’esforç i el treball de tots i totes.

Volem agrair als nens i les nenes de 4t i a la seva tutora la col·laboració, predisposició pel treball i la il·lusió amb què l’heu realitzat.

FELICITATS PER LA FEINA BEN FETA.

FELICITATS A LA PARELLA GUANYADORA !!!!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *