PADRINS LECTORS

Bon dia!
Ja portem molts anys fent padrins lectors i continua sent unes de les dinàmiques que més agrada als nostres estudiants. Us deixem algunes captures de les estonetes màgiques que es creen.

RACONS DE LLENGUA A I5

A l’escola  treballem en petit grup per racons fent diferents activitats durant el curs i canviant de racó cada setmana. Aquesta és una mostra dels racons de llengua.

DIA MUNDIAL DE LA POESIA

El dia 21 de març es celebra el Dia Mundial de la Poesia.

Hem volgut celebrar-lo de manera especial i hem unit aquesta diada amb el Dia de la Dona.
Així que, des de la BiblioWagner, vam fer una crida demanant voluntàries per a recitar poemes escrits… Llegeix més»

PSICOMOTRICITAT I5

Els alumnes de i5 fem Psicomotricitat els divendres al matí al gimnàs. Allà explorem les possibilitats del nostre cos a través de jocs i amb material divers. Ens agrada molt.

DIA DE LA DONA 3R I 4T

Els alumnes de 3r i 4t, el divendres 8 de març, vam celebrar el dia de la dona, fent un petit homenatge a algunes dones que han sigut molt importants al llarg de la història.
Hem estudiat la seva biografia i algunes anècdotes i curiositats de… Llegeix més»