Salut

• Si durant l’estada a l’escola, observem que algun nen o nena presenta símptomes de malaltia (febre, vòmits, diarrea, mal de panxa, erupcions a la pell, conjuntivitis, cops o ferides importants) el tutor o la tutora es posarà en contacte amb la família per informar-la. Convé, doncs, proporcionar els números de telèfon de contacte i actualitzats. Quan els símptomes de malaltia són clars, els recomanem que l’alumne/a descansi i que no assisteixi a l’escola per una bona recuperació de la seva salut i per evitar possibles contagis.
  • Si algun nen o nena es fa mal a l’escola o es troba malament i creiem que és recomanable portar-lo al metge, primer trucarem la família (si no es tracta d’una situació d’urgència que ho impedeixi) , ja que és millor per als nens anar acompanyats pels familiars .

En aquest sentit, com ja els recordàvem abans, és important que ens facilitin els números de telèfon actualitzats

• No es donarà cap tipus de medicament en horari escolar i del menjador. En cas de necessitar una constància horària per a una medicació, cal combinar-ho amb l’horari de casa. Si no fos possible, cal:
    • Portar la prescripció mèdica (amb indicació concreta de dosi, freqüència …)
    • Portar una autorització signada pels pares. Si no es porta aquesta autorització no es prendran aquest medicament. (Teniu un model d’autorització al final d’aquest llibret)
    • Portar tot els estris necessaris per prendre el medicament (got de plàstic, cullera, etc…).

Els nens/nenes hauran de donar els medicaments als mestres juntament amb l’autorització.