Normes d’entrada i sortida de l’escola

ENTRADES I SORTIDES DE L’ESCOLA

El Consell Escolar vol sol·licitar la col·laboració de les famílies per tal de facilitar les entrades i les sortides dels nens i les nenes de l’Escola. És per això, que recordem els aspectes següents:

• Al pati només han d’entrar els nens/nenes
  • Les famílies han de romandre a les línies que hi ha pintades al Passatge Sant Lluís i no aglomerar-se a la porta. Cal evitar bloquejar el pas per aconseguir que l’entrada i sortida dels/es nens/es es realitzi amb fluïdesa.
  • Per donar qualsevol comunicació o missatge al professorat, cal fer-ho per escrit (en un paper o a l’agenda), o bé, trucant-lo per telèfon. En cap cas s’ha d’entrar al pati per parlar-hi ja que, en aquests moments, HAN D’ATENDRE EXCLUSIVAMENT ELS NENS I LES NENES.
  • Els nens i les nenes d’Educació infantil han d’entrar per la porta dreta (petita) del pati. La resta d’alumnes han d’entrar per la porta del mig del pati.
  • Les sortides dels nens i de les nenes d’Educació infantil es faran per la porta petita.
  • Els nens i les nenes d’Educació primària sortiran per la porta gran.
  • Els nens i les nenes de 3r a 6è que no tinguin autorització per sortir sols o soles de l’escola sortiran els últims per evitar aglomeracions a les sortides.
  • Els preguem que no se situïn davant la porta.

SORTIDES DIES DE PLUJA

Els pares/mares entraran al pati i es col·locaran darrera de la línia dibuixada al terra.

Nens/nenes de Educació Infantil: Estaran asseguts al vestíbul, i sortiran per la porta del costat de les escales del menjador.

Nens/nenes de Primària (1r a 6è): Els nens i nenes amb autorització per sortir sols/soles ho faran  per la porta del costat del lavabo del pati.

Els nens i nenes sense autorització per sortir sols/soles ho faran per la porta del costat de les escales del menjador.

Us demanem, si us plau, evitar les aglomeracions  a la porta.