Benvolgudes famílies,
Per tal de tenir una comunicació més àgil amb vosaltres comencem a utilitzar el servei de missatgeria TOKAPP. (més informació a https://tokapp.com/school/padres/)
Tot i que continuarem publicant les noves informacions a la web de l’escola (https://agora.xtec.cat/ceipwagner/ ), us enviarem correus i si cal us trucarem per telèfon, l’aplicació TOKAPP ens permet enviar missatges informatius personalitats i és una canal de comunicació més àgil, ja que, si el teniu instal·lat al vostre mòbil us arribarà un avís quan enviem un missatge.
Per poder comunicar-nos amb vosaltres per TOKAPP cal que us descarregueu al vostre mòbil l’aplicació gratuïta TOKAPP SCHOOL (https://www.tokappschool.com/).
IMPORTANT: recordeu mantenir actualitzades les dades de contacte (telèfon, mòbil, correu…)
Vídeo per la instal·lació de TOKAPP—> https://www.youtube.com/watch?time_continue=36&v=h5B6V1eX790&feature=emb_title
Ok ya me la instale y ahora que hago?
Hola,
Ahora debes seguir los pasos que explica en el vídeo “Vídeo per la instal·lació de TOKAPP” que encontraras al final del articulo o siguiendo este enlace: https://www.youtube.com/watch?time_continue=36&v=h5B6V1eX790&feature=emb_title
Saludos
Hola hemos installado tokapp school i no sale escolawagner en contacte i ahora que hacer mandar me un mensage mi cuenta es: Numan.tokapp.es
Si no has recibido ningún mensaje en Tokapp es porqué en la instalación de la aplicación falta “validar el número de Teléfono” o porqué el número de teléfono que tenemos en la escuela no corresponde con vuestro número actual.
Revisa que esté validado en la aplicación y si sigues sin recibir mensajes, nos mandas un correo a a8027432@xtec.cat para arreglarlo.
Saludos,