Concurs Logotip ERASMUS+ CETE+

Benvolgudes famílies,

Ens plau informar-vos que l’Escola Wagner participa en el projecte europeu ERASMUS+ CETE+ juntament amb cinc centres educatius de Catalunya i d’altres països europeus.

El projecte CETE+ (Consorci Europeu per a la Transformació Educativa) és un projecte subvencionat per la Unió Europea amb l’objectiu de millorar l’aprenentatge de l’alumnat i dels centres educatius que hi participen.

La participació de l’escola Wagner és amb el programa de Biblioteques Escolars PuntEdu.

Una de les activitats a realitzar en el marc del projecte és la participació en el Concurs de Logotips, us adjuntem les bases del concurs.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *