PROTOCOLS MENJADOR
Hola famílies! Us adjuntem el protocol de normativa i sancions disciplinàries de l’empresa del menjador. El podeu veure fent clic aquí.
PROTOCOLS MENJADOR Llegeix més »
Hola famílies! Us adjuntem el protocol de normativa i sancions disciplinàries de l’empresa del menjador. El podeu veure fent clic aquí.
PROTOCOLS MENJADOR Llegeix més »
Hola famílies! Aquesta setmana, els nens i nenes de Primer i Segon han pogut gaudir d’un taller anomenat Garlandes de llum. Amb la màgia de les llums, s’han endinsat dins d’un conte acompanyats dels seus personatges i de música. A l’acabar, han pogut gaudir de tocar els instruments. Ens ho hem passat d’allò més bé!
Garlandes de llum Llegeix més »
Hola famílies, Els nens i nenes d’I4 hem realitzat un taller sobre Frida Kahlo on hem conegut la història d’aquesta artista, des de que era petita fins que va fer-se gran. Hem realitzat diferents propostes: completar un trencaclosques, completar l’autoretrat amb diferents tècniques (pintura, collage,..) i compartir una bona estona. Ens ho ha agradat molt!
Coneixem a Frida Kahlo Llegeix més »
El dia 30 de gener vam celebrar el Dia de la Pau al cole. Us deixem les fotos perquè veieu que bé ens ho vam passar! Les podeu veure fent clic a l’enllaç!
Celebrem el Dia de la Pau Llegeix més »
A la classe d’I5 hem realitzat un taller sobre Salvador Dalí. Hem conegut com era de petit, les coses que li feien por, les persones que va estimar i que van formar part de la seva vida, els seus viatges, així com els seus somnis, reflectits molts d’ells, en les seves obres. Ha estat una
Coneixem a Dalí – i5 Llegeix més »
Hola famílies! La classe d’I5 hem fet una visita a l’estació de metro. Hem anat caminant a l’estació de Fondo i allà ens ha rebut el personal del metro. Han estat molt amables i ens han explicat moltes coses: on comprar la targeta per poder viatjar, on hi ha punts d’informació com ara mapes, icones,
Anem a l’estació del metro! Llegeix més »
Bona tarda famílies! Aquest matí els nens i nenes de primer i segon, han pogut gaudir d’un taller sobre els aliments. Aquí han descobert d’on provenen els aliments, com és el procés des de que els recullen al camp fins que arriben als nostres plats, quins són els més saludables i la importància de saber
Primer cicle fa un taller d’aliments! Llegeix més »
Bona tarda famílies! Els i les alumnes de segon dilluns van descobrir Pablo Picasso a través d’un taller molt interessant: van conèixer qui era, com va ser la seva vida i les característiques de les seves obres. Després, van realitzar les seves creacions inspirant-se en aquest artista. Ho van gaudir molt!!! Sou uns artistes. Per
2n descobreix Pablo Picasso Llegeix més »
Hola famílies! Aquest dilluns, els nens i nenes de primer van realitzar un taller sobre l’artista Joan Miró. Van poder conèixer qui era, com va ser la seva vida i les seves obres. Després… es van convertir en artistes! Ells i elles van elaborar la seva creació, inspirada en Miró. Si voleu veure les imatges
1r descobreix Joan Miró Llegeix més »