escola Wagner

Activitat Psicomotricitat I5

JORNADA PSICOMOTRICITAT’25 (I5) LA CASA DE POPI (MASCOTA DEL GRUP GTEF) Hola, el passat Dijous 12 de juny els alumnes d’Educació Infantil ( I5) vam anar al Poliesportiu La Colina de Badalona, amb altres escoles de Sta Coloma  (E. Ferran Sagarra), (E Antoni Gaudí), (E. Primavera) i (E. Fuster). En total vam ser 7 classes, […]

Activitat Psicomotricitat I5 Llegeix més »

Festa de l’aigua

Hola famílies! El dimecres vam celebrar la festa de l’aigua. Ens ho vam passar d’allò més bé fent diferents jocs i activitats. I, a més a més, ens vam refrescar moltíssim!! Per veure les fotos, feu clic aquí!

Festa de l’aigua Llegeix més »

Can Zam 1r i 2n

Hola famílies, Dijous 5 de juny vam anar els alumnes de 1r cicle a Can Zam a fer una activitat d’educació física amb altres escoles de Santa Coloma. Vam fer diferents estacions amb diverses propostes de jocs. Per veure les fotos feu clic aquí!

Can Zam 1r i 2n Llegeix més »

Cantània

El dimarts 3 de juny, els alumnes de 5è van gaudir una experiència única a l’Auditori de Barcelona. Van poder interpretar la Cantània Real, un projecte on diverses escoles canten a diferents veus i generen un espectacle tan emocionant com sorprenent. Després, van jugar al nou parc de Glories, on van divertir-se moltíssim. Per veure

Cantània Llegeix més »

Descobrim Can Zam

Els nens i nenes de cinquè van realitzar l’altre dia un assortida al Parc de Can Zam i al Parc Fluvial del Besòs. Van fer diverses activitats relacionades amb la natura, tot descobrint aquests espais tan importants a Santa Coloma. També van fer alguns jocs d’educació física. Al final del dia, van poder jugar al

Descobrim Can Zam Llegeix més »

Anem a psico!

Els divendres al matí els alumnes de i5 anem al gimnàs de l’escola per tal de desenvolupar les nostres habilitats motrius. Juguem amb diferents materials i fem diferents jocs. Ens agrada molt i ens ho passem molt bé!!!! Podeu veure aquí les fotos!

Anem a psico! Llegeix més »

Fem psico

Els divendres al matí els alumnes de i4 anem al gimnàs de l’escola per tal de desenvolupar les nostres habilitats motrius. Juguem amb diferents materials i fem diferents jocs. Ens agrada molt i ens ho passem molt bé!!!! Podeu veure les fotos aquí!

Fem psico Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut