Activitats extraescolars

CURS 2023-2024

Informacions:

• Per formalitzar la inscripció caldrà omplir el formulari que trobareu al web www.actiescola.cat/inscripcions entre els dies 1 i 14 de setembre. La inscripció serà exclusivament a través del web www.actiescola.cat
  • El servei d’ACOLLIDA, és l’única activitat on es permet l’assistència com a eventual.
  • Les activitats comencen el dia 02/10/23 i acaben el dia 31/05/24. Excepte l’activitat d’ACOLLIDA que dura tot el curs.
  • En cas de voler fer servir el servei d’acollida, cal omplir el formulari d’inscripció, tot i que el primer dia de curs hi haurà personal educatiu i admetrà els infants sense inscripció.
  • Per donar‐se d’alta/baixa durant el curs, per aclarir dubtes o situacions especials; cal contactar amb Actiescola SLU al 972 80 55 25 (de 9.00 a 16.30 hores) o bé al correu electrònic actiescola@actiescola.cat
  • Els rebuts retornats generen unes despeses i penalització que anirà a càrrec de la família responsable d’aquests. En cas de generar un deute hi ha un mes per a liquidar‐lo . Si no és així, l’infant no podrà seguir fent l’activitat.
  • El mínim d’inscrits per grup són 7 i el màxim 12 (excepte anglès que és 10).‐ Quan s’inicia una activitat, s’ha de participar durant tot el curs escolar, llevat de situacions imprevistes.

ENLLAÇ NORMATIVA EXTRAESCOLARS

ENLLAÇ PER FER LES INSCRIPCIONS