Aquest curs hem iniciat amb molta il·lusió la nostra participació al projecte internacional Global Scholars. Els alumnes de 6è han començat la primera unitat treballant la seva presentació, amb l’objectiu de donar-se a conèixer a les altres escoles participants d’arreu del món.
Per compartir qui som i com és el nostre centre, hem creat un vídeo que hem publicat a la nostra Classroom. Aquesta activitat ens ha permès practicar les habilitats comunicatives en anglès, a més d’obrir una finestra al món i començar a establir connexions amb estudiants d’altres països.
Estem molt contents de formar part d’aquesta experiència global i de construir, entre tots, una comunitat internacional d’aprenentatge!

