Decoració portes de l’escola

Aquest curs, al nostre centre escolar, la temàtica dels noms de les classes ha girat al voltant de l’àmbit literari. Les aules porten noms de contes, personatges literaris, il·lustradors, autors i autores de contes, fet que ha permès acostar encara més la literatura a la vida quotidiana de l’escola.

Amb aquest fil conductor, es va proposar un concurs molt especial: cada classe havia de decorar la seva porta d’entrada inspirant-se en el nom propi de l’aula. Un cop finalitzades totes les decoracions, tot l’alumnat de l’escola va fer un passeig pels passadissos per observar les portes i valorar el treball realitzat per cada nivell.

El resultat ha estat espectacular. El nivell de creativitat, esforç i dedicació ha estat molt alt, i les portes han omplert l’escola de color, imaginació i referents literaris, creant un ambient educatiu molt acollidor i enriquidor.

Volem destacar i valorar molt positivament el treball de tot l’alumnat, així com la gran implicació de tot el professorat. No només tutors i tutores, sinó també mestres especialistes, vetlladores i personal no docent han col·laborat activament perquè aquest projecte fos un èxit col·lectiu.

Finalment, felicitem les classes guanyadores del concurs per cada comunitat: Comunitat de Petits I5B, “El Monstre de Colors”, Comunitat de Mitjans 2n A, “La classe de Charlie i la fàbrica de xocolata” i Comunitat de grans 5èB “Akira Toriyama”.

Enhorabona a tothom per fer de l’escola un espai ple de literatura, creativitat i caliu educatiu!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut