Resultats electorals

El dimarts 10 de novembre es va realitzar sense incidents la primera jornada de votació pel consell escolar. Un total de 68 estudiants de 5è i 6è van poder votar.

Els resultats han donat la victòria a l’associació V.P., un grup que estava clarament en contra de la norma de que les noies no poguessin votar. Per poder canviar aquesta norma hauran de pactar amb un altre grup.

Formaran part del Consell les següents persones: Noelia Sánchez, Iván Aparicio, Lidia López, David Brull, Adrián Pérez, Noelia Sánchez i Miquel Gangale.

El divendres 13 es celebrarà la primera trobada del consell on ha de sortir escollit el Delegat Principal i ja es podran modificar les normes.

Hi haurà unes segones eleccions? Podrà votat tothom? Es gastaran els 50 euros?

Seguirem informant