Jornada de la diversitat

Ahir tota l’escola Vall de Palau el vam dedicar a conèixer i saber una mica més sobre la Diabetis. Això ens ha de fer més sensibles a tots envers les persones amb aquesta malaltia i comprendre una mica més les seves necessitats.

Al cap i a la fi aquestes necessitats són ben semblants a les que podem necessitar qualsevol de nosaltres. Ens hem adonat que cal portar una vida saludable i així ho hem recollit en el mural que hem fet entre tots. També hem après una mica més sobre els aliments i els nutrients que hem de consumir, i ja sabeu, fixem molt bé i fem un consum responsable.

Hem fet esport que sempre ens diverteix i ens ajuda a cuidar el nostre cos.

• Moltes gràcies a tots i els nens i nenes per participar amb tanta il·lusió.
  • Moltes gràcies a tots i totes les mestres pel seu esforç.
  • Moltes gràcies especialment a la família Checa que amb les seves aportacions i comentaris del dia a dia ens ajuden tant.
  • Moltes gràcies a la Marta Charlez per dedicar tot un dia a l’escola Vall Palau, tot explicant amb valentia la seva experiència.