Erasmus + a Grècia

Com ja sabeu a l’escola tenim un projecte Erasmus+ que porta per títol “Our National treasures through the eyes of children”, aquest projecte té una durada de dos anys (2018-2020) i en ell coneixerem els diferents monuments UNESCO dels països amb els que treballem (Eslovènia, Polònia, Grècia, Itàlia i Dinamarca). Del 4 al 6 de novembre un grup de cinc alumnes de 6è i tres mestres han fet una mobilitat a Grècia, on s’han trobat amb estudiants dels altres països i han pogut conviure amb famílies gregues i així apropar-se més a la seva cultura i tradicions, la llengua vehicular que s’utilitza en totes les activitats del projecte és l’anglès.