Eleccions al consell d’estudiants

Els alumnes de 6è hem “heretat” unes normes obsoletes i tenim assignat un pressupost de 50 euros per gastar com vulguem. Ens hem d’organitzar seguint els mecanismes de funcionament i de participació de les societats democràtiques al mateix temps que analitzem i valorem els drets i deures de les persones. És per això que el proper dimarts 10 de novembre es faran les primeres eleccions per escollir els 7 representants del consell d’estudiants.

Abans de realitzar les eleccions els alumnes s’han agrupat en diferents associacions (Equip A, MADCHL, VP, Generación Z), cada una amb les seves propostes de millora.

S’està fent una campanya electoral i fins i tot hi haurà un debat (retransmès per Meet) amb els representants de cada partit.

Desitgem molta sort a tots, seguirem informant.