Sortides a la Comunitat de Petits

Aquest segon trimestre els alumnes de I5, I4 i I3 han fet diferents sortides escolars:

I4 ha anat a fer un taller de ceràmica a Valldeperes, on han fet la seva pròpia peça de ceràmica i l’han decorat amb una tècnica molt antiga japonesa, el Raku. S’ho han passat molt bé i s’han portat un petit record.

I5 han anat a fer d’apicultors i veure el món de les abelles. Ha estat una experiència molt divertida i han estat molt valents. Tota precaució és important i per això anaven tan ben equipats.

I3 ha fet la seva primera sortida per fer la Mona de Pasqua. Han après a fer una mona com les d’abans i  ha fet molt gràcia que es deia mona Cristina. Ha estat una bona experiència o sobretot s’ho han passat molt bé.