Programa INFADIMED a l’escola

Aquest dimarts 8 i dimecres 9 de novembre, la Clara, infermera del CAP de Sant Andreu de la Barca ha vingut a l’escola per veure als nens i nenes de I3, I4, I5, 1r i 2n a promoure l’educació en nutrició i hàbits saludables entre els infants.

Els nens/es comencen INFADIMED a l’edat de 3 anys i finalitzen als 12 anys. La intervenció pretén  la modificació dels hàbits i sigui la pròpia canalla, qui desenvolupi un esperit crític, per identificar el benefici o possible perjudici. És un programa innovador perquè l’infant és el que genera el canvi en el nucli familiar.