Nous ambients a la Comunitat de Petits

La Comunitat de Petits, dilluns i dimarts, hem iniciat els ambients I3, I4 i I5 tots junts.

Cada setmana els infants de cada classe han d’escollir entre 7 ambients diferents que són:

1-Ambient de Joc simbòlic (S)

2-Ambient de Construcció (C)

3-Ambient de Disfresses (D)

4-Ambient de Llum i foscor (F)

5-Ambient Artístic (A)

6-Ambient de Joc i Moviment (M)

7-Ambient del Toca Toca (T)

Abans d’anar a l’ambient escollit, a cada infant se li posa una lletra per saber on han d’anar (és la lletra que hi ha entre parèntesis a cada ambient) i ens retrobem tots i totes al hall de l’escola per fer el repartiment i anar a l’aula corresponent.

Un cop finalitzada l’estona els mestres acompanyen als alumnes a les seves aules.

Ha estat una experiència molt maca i s’ho han passat molt bé, ja que els grans ajuden als més petits i entre tots col·laboren i comparteixen una estona divertida.

Esperem que us expliquin què tal els ha anat la nova experiència.