Informació de la Biblioteca de l’escola

Des de la comissió de biblioteca hem fet una tria de llibres, amb el suport de la biblioteca municipal de Sant Andreu de la Barca, per tal d’acompanyar els i les nostres alumnes a fomentar el gust i gaudi x la lectura, a partir dels propis projectes d’escola com són; l’hort, per l’alumnat de tercer  i l’eix transversal ODS14, vida submarina, per tot l’alumnat del centre. Aquestes dues temàtiques han compartit temps i espai i han estat exposades com a llibres de consulta durant el 1r i 2n trimestre a la biblioteca del centre.

Esperem que ambdues seleccions literàries hagin contribuït a l’itinerari lector de cada infant.

Aquí us deixem la selecció de llibres:

Pescadors de plàstics i altres oficis del futur / textos de Sofia Erica Rossi i Carlo Canepa. El Dofí : el príncep de les ones / Renée Le Bloas ; fotos de François Gohier/Pho.ne. Allà on viuen les foques : els animals marins/ Monika Lange ; Udo Kruse-Schulz. Guía de la costa / Maya Plass. Vida marina : enciclopedia infantil / Sally Morgan El Mar/ Elisabeth Mauris; Sophie Lebot; Dolors Senserrich. El Planeta blau. II / Leisa Stewart-Sharpe i Emily Dove. Inventario ilustrado de los mares / Virginie Aladjidi, Emmanuelle Tchoukriel. Exploradors de l’oceà: secrets de les profunditats marines / Sabrina Weiss ; Giulia de Amicis. El Gran llibre del mar / Yuval Zommer; Barbara Taylor10 idees per salvar el planeta. Eleonora Fornasari. Mi propio huerto. 5 proyectos para que cultives tus propios alimentos. Clara Billoch .El meu primer hort urbà: pas a pas. José T. GAllego i Hortensia Lamiatre .Què és l’agricultura ecològica? Esther Sànchez, Montse Escutia .De la maceta a la cuzuela. ed;SM. Inventari il.lustrat del es fruites i les hortalisses. Virgine Aladjidi, Emmanuelle Tchoukriel. El meu hort. Gerda Muller .Mi primer huerto en casa: cultiva tus frutas y verduras de forma fácil y divertida. Ester Garay.

COMISSIÓ BIBLIOTECA VALL DE PALAU