Sortida a la piscina de Can Salvi (Comunitat de grans)

🏊Com l’any passat, els alumnes de quart, cinquè i sisè hem anat a la piscina de Can Salvi a refrescar-nos.

☀️Una activitat d’oci que a tots i totes agrada en aquests dies de tanta calor. Degut als anys de sequia que estem patint i per responsabilitat, ja no fem la festa de l’aigua a l’escola que acostumàvem a fer. Per tal de no malbaratir massa aigua, anem un dia tota la comunitat de grans a la piscina municipal, que, a més, aquest any ha estat ampliada i hem tingut molt d’espai per jugar.

🤽És una dia divertit on l’alumnat s’ho passa bé i reforça el sentiment de pertinença al grup.