Recollida d’aliments

Benvolgudes famílies,

El fòrum solidari d’entitats de Sant Andreu de la Barca, conjuntament amb l’Ajuntament, organitzen un recapte de productes de primera necessitat i des de l’escola podem col·laborar.

Durant la setmana vinent, del dilluns 21 al divendres 25 de novembre, podeu portar els vostres productes i dipositar-los a les caixes que trobareu al vestíbul de l’escola.

Els productes de més necessitat són: olis, llegums cuits, llaunes de conserva, arròs, cereals, productes d’higiene femenina (compreses i tampons), bolquers i productes d’higiene corporal (gel o xampú).

Us deixem adjunt un cartell amb tota la informació.

Gràcies per la vostra col·laboració