Jornada de la diversitat.

Durant el dia d’ahir vam celebrar tots plegats la Jornada d’atenció a la diversitat, aquest any relacionada amb la discapacitat física.
Com heu pogut veure amb les activitats o les històries que hem anat explicant aquelles persones que pateixen una discapacitat física són tot un exemple a seguir d’esforç i superació.
Tots heu vist com un noi ben jove, gairebé com vosaltres, s’ha fet la seva pròpia mà robòtica, sembla increïble eh??? o amb el llibre Mig Adormits i la biografia del Pol Makuri es demostra que cap repte és impossible d’aconseguir.
Així que totes aquestes vivències evidencien que tothom es mereix un lloc on ser, participar, relacionar-se i aprendre amb els altres i que la INCLUSIÓ ha de ser una realitat a la nostra escola i a la societat de la que tots volem formar part.
També volem agrair molt especialment la participació en aquestes jornades de la Núria, una noia molt especial que amb gran compromís i sinceritat ha volgut apropar-se a la nostra escola per explicar-nos la seva història de superació.
Moltes gràcies Núria
I per ella i dedicada a tots els que fan petites coses per fer un món un món millor… continuarem celebrant cada any la jornada de la diversitat!
Si voleu veure fotos, aquí i aquí!