Jornada d’atenció a la diversitat

El passat dimarts 20 de juny vam celebrar la jornada d’atenció a la diversitat donant èmfasi a un tema actual i necessari de tractar: l’assetjament escolar. En aquesta jornada, hem volgut iniciar un treball de sensibilització, de reflexió i de prevenció davant l’assetjament que s’haurà de continuar treballant de cara al curs vinent, ja que és un tema molt important per tractar la diversitat que presenten les aules. Les activitats que vam realitzar van tenir una estructura comuna: vam explicar el conte “El club dels valents”, vam visualitzar curts de sensibilització i es van realitzar assemblees i dinàmiques de grup.

Per acabar la jornada, tot l’alumnat de l’escola va col·laborar amb l’última activitat: pintar el banc de l’amistat. Aquest banc té com a objectiu que els i les alumnes tinguin un espai al pati per poder prevenir o resoldre conflictes que es poden originar en el dia a dia. Així doncs, com a escola, volem treballar junts per crear entorns segurs, inclusius i lliures de violència.