Escola nova 21

escolanova21

L’escola Vall de Palau forma part del programa escola nova 21. Com a escola hem pres consciència de la necessitat de superar el model d’ensenyament transmissor i possibilitar que els infants i joves puguin gaudir a l’escola d’experiències d’aprenentatge rellevants i amb sentit.

Entenem que com a escola hem de possibilitar el canvi educatiu i treballar en un marc d’escola avançada. Escola nova 21 impulsa doncs un procés de treball conjunt entre escoles, comunitat educativa, administracions públiques, entitats, universitats i institucions internacionals. Un treball en xarxa que ens permetrà créixer, fer intercanvis, aprendre i millorar.