Dia de la Pau 🕊️ (30 de gener)

El dia 30 de gener celebrem el dia de la no-violència i la pau. Es celebra el dia 30 de gener perquè és el dia que va morir Mahatma Gandhi. Pensador i líder del nacionalisme indi, va ser un gran activista per la pau i els drets humans.

A l’escola hem fet diferents activitats relacionades amb la pau. Ens hem ajuntat amb les nostres aules germanes i hem realitzat diferents tasques, també hem esmorzat junts i hem jugat.

Finalment hem pensat una frase relacionada amb la pau que quedarà exposada al ‘hall’ de l’escola.

Abraçades i pau per tothom.