Campanya de donació de sang 🩸

Des de ja fa uns anys a l’escola Vall de Palau organitzem una campanya de donació de sang impulsada pels propis alumnes i gestionada pel banc de sang.

El dijous 16 de desembre de 2021 de 9:00 a 13:00 pots donar sang a la nostra escola.

Gairebé tota l’escola col·labora en la preparació de la campanya i és una gran forma d’aprendre de manera significativa, ja que és un projecte que realment salva vides. Creem consciència de la importància de donar sang i descobrim com dur a terme la recollida de sang i com incentivar a la gent a que participi.

Tot això va lligat amb l’aprenentatge, coneixement i cura del propi cos, del nostre aparell circulatori i dels hàbits saludables.

A més, aprenem qui pot donar sang, quins son els requisits i com és d’important que hi hagin donants. Sabíeu que necessitem 1100 donants cada dia? Des de l’escola esperem que hi vingui molta gent i ajudar a arribar als 1100 donants diaris.

Aquí podeu veure els pósters que han creat els alumnes.

T’hi esperem.

Apunta’t en aquest enllaç