🐉Sant Jordi 2023🌹

Un any més, l’Escola Vall de Palau ha celebrat la festa de Sant Jordi amb gran entusiasme. El pati de l’escola s’ha convertit en un espai màgic on els alumnes han pogut gaudir de les activitats organitzades pels mestres.

Una de les activitats més destacades ha estat la paradeta que ha posat l’AMPA al carrer Constitució per vendre llibres i roses amb la col·laboració de la papereria Sant Andreu. Tothom que ha passat pel carrer ha pogut triar entre una gran varietat de títols i han pogut comprar una rosa per a regalar a qui volguessin. L’AMPA també ha regalat, com ja és habitual, un llibre per a cada classe, que han triat els propis alumnes.

A més, els nens i nenes de 6è han estat els encarregats d’explicar contes als alumnes d’infantil. A través d’aquesta activitat, els més grans han pogut compartir la seva passió per la lectura amb els més petits, així com fomentar la seva creativitat i imaginació.

A la pista de l’escola, els alumnes de 6è també han dinamitzat activitats de dibuixar i endevinar llibres. Aquesta activitat ha estat un èxit entre els alumnes, ja que han pogut demostrar els seus coneixements literaris i la seva creativitat artística.

En resum, la festa de Sant Jordi a l’Escola Vall de Palau ha estat una jornada inoblidable per a tota la comunitat educativa. Les activitats organitzades pel claustre de mestres han contribuït a fomentar la lectura i la creativitat entre els alumnes, així com a crear un ambient festiu i acollidor en l’escola. Sens dubte, una festa per recordar.