Visita de Xavier LLopart i Francesc Masip

El passat dimecres 16 de maig en Xavier Llopart i Francesc Masip, l’escriptor i il·lustrador de “L’Oreneta de Mont Sacer, van venir a visitar-nos a l’escola de La Granadella.

En Xavier ens va explicar: com havia escrit el llibre, quin origen tenien les diverses històries que hi passen,  d’on van sorgir els personatges i en quin ambient i poble transcorren. A més a més, en Francesc, ens va fer cinc cèntims quina tècnica utilitzava per dibuixar.

Els alumnes, també van preparar unes preguntes, que tots dos van respondre molt amablement.

Va ser una xerrada molt interessant i vam passar una molt bona estona.

En acabar ens van signar a cadascun de nosaltres el llibre. En tenim un bon record!!!