Resposta Enigma: Tants caps, tants barrets

Recordeu l’engima que us vam proposar a la Revista de la ZER? Semblava fàcil però calia trobar la solució adequada i és:

En realitat només hi ha 3 persones: Una mare, amb la seva filla i l’àvia.

Totes tres són filles d’algú i la mare i l’àvia a la vegada també són mares.

Per tant hi ha tres barrets per tres persones.

BON INICI DE CURS

SORTIDA REUS

El dimarts 30 d’abril tots els nens i nenes de la ZER Elaia vam fer una sortida a Reus. Els més petits vam anar a Gaudí Centre on vam conèixer diferents aspectes sobre la figura de l’ arquitecte. Els grans vam visitar la central 112. A l’ acabar, tots junts vam dinar a la platja, on vam poder gaudir d’una bona estona de jocs amb l’aigua i l’arena.

1r Premi Literari de la ZER

Com ja sabeu, aquest any a La ZER Elaia vam celebrar el 1r Premi Literari de la ZER  amb l’objectiu de difondre el gust per la lectura i l’escriptura entre els nostres alumnes.
El dia de Sant Jordi, es va fer entrega dels premis i… Llegeix més»

Sant Jordi, Zer Elaia

Aquest any tots els nenes i nenes de la ZER Elaia vam celebrar la diada de Sant Jordi a Bellaguarda amb jocs, cançons i rialles.

Podeu veure els vídeos de les danses al blog MUSICSZER

FESTA DE LA ZER

El passat divendres 12 d’abril, tots els nens i nenes de la ZER ens vam trobar a La Granadella per celebrar la XXVIIIa Festa de la ZER. Aquí en teniu un tastet:

A més a més, al blog de música podeu veure els vídeos de les cançons que es van interpretar al Musical Disney.

English day

Els alumnes de CS de la ZER hem participat aquest divendres 5 d’abril en una nova edició English day. Ha estat molt divertit i una molt bona oportunitat per practicar anglès i conèixer nens i nenes de tota la comarca.

XV CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

L’Àneu, la Núria, l’Hector, el Lluís i el Romà van participar en el XV CERTÀMEN NACIONAL INFANTIL I JUVENIL DE LECTURA EN VEU ALTA que es va celebrar a Les Borges Blanques.

ELS FELICITEM A TOTS !   HO VAN FER MOLT BÉ !  🙂

Enhorabona  Núria ! Ara cap a la semifinal a Mollerussa. Molta sort !

Sortida per la Comarca

El dia 11 de març, els alumnes de CS vam realitzar la sortida per la comarca.
Aquest any hem visitat:

• El Centre d’Interpretació Mas de Melons de Castelldans.
  • El centre de fauna Vimferri a la Manreana, Juneda.

Si voleu veure més fotos, cliqueu aquí.

SORTIDA A BORGES

Els alumnes de Cicle Mitjà i Cicle Superior de la ZER hem anat a Borges a gaudir d’una audició de Flauta dolça molt interessant i d’una obra de teatre amb anglès divertidíssima!

SORTIDA A LLEIDA

El dimarts 12 de febrer tots els alumnes de la ZER Elaia hem anat d’excursió a Lleida. Pel matí hem gaudit d’un taller que ens han ofert el Gremi de pastissers i per a la tarda hem pogut veure, cuidar i montar ponis a l’ Hípica d’ Alpicat. Ha estat un dia ben distret i divertit!

COLÒNIES A L’ESCALA

Els dies 7,8 i 9 de novembre, els alumnes de CM i CS vam anar de colònies a l’Escala. Allí vam poder descobrir el territori i el sistema dunar amb el GPS, vam visitar els aiguamolls de l’Alt Empordà, on vam poder gaudir de la… Llegeix més»

SNOW WHITE

Ja estan penjades les  fotos de l’obra de teatre que van anar a veure els alumnes de CI en llengua anglesa. Les podeu trobar al següent enllaç:

SNOW WHITE

Nadal ZER Elaia

El passat dimecres 19 de desembre tots els alumnes de la ZER vam celebrar l’arribada del Nadal, cantant i recitant poemes. Vam gaudir d’ un Festival ben nadalenc.

MOLT BONES FESTES!!