GIANNI RODARI

El 23 d’octubre del 2020 es van complir els 100 anys del naixement d’un dels escriptors més interessants del S.XX, GIANNI RODARI.

Els alumnes de 6è de la ZER, li hem fet un petit homenatge, tot llegint alguns dels contes que formen part d’una de les seves obres més conegudes: CONTES PER TELÈFON.

Esperem que us agradin i us animem a llegir-ne. Passareu una molt bona estona!

CLIQUEN EN AQUEST ENLLAÇ: CONTES PER TELÈFON, ZER ELAIA

COMENCEM EL TERCER TRIMESTRE !

Comença el tercer trimestre de manera ben inusual. Estem en temps de confinament degut a la pandèmia del Covid-19. Però, alhora volem acompanyar els nostres alumnes en el seu dia a dia i oferir-los acompanyament, suport i, en la mesura del possible, activitats que puguin desenvolupar la seva autonomia personal i ser significatives per a l’aprenentatge.
Tot el claustre de la ZER i d’acord amb les orientacions del Departament d’educació per aquest tercer trimestre hem acordat proposar als alumnes algunes tasques que es puguin fer autònomament o amb la vostra col•laboració. Al Moodle de la ZER hi trobareu un recull de propostes per a cada etapa educativa.

ACTIVITATS PER PRACTICAR A CASA

En aquesta pàgina hi trobareu exemples d’activitats de diferents àrees on podeu aprendre al vostre ritme. Navegant pel menú en trobareu moltes més. Atreviu-vos a explorar!

Aquafonia i Teatre en Anglès

El passat dia 4 de març, els alumnes de CI de la ZER vam anar a veure l’espectacle “Aquafonia” del Pau Elias a la Sala Maria Louis  i l’obra de teatre en anglès “Georgina and the Dragon” al Pavelló de l’oli de Les Borges Blanques.
Aquí… Llegeix més»

SORTIDA A LLEIDA

El dia 27 de febrer, els alumnes de la ZER Elaia vam anar a Lleida.
Al matí vam visitar el Museu de l’aigua i vam fer els següents tallers:

• Ed. Infantil i cicle inicial: “L’aigua i els cinc sentits”.
  • Cicle mitjà i cicle superior: “L’aigua que ens envolta”

Per… Llegeix més»

FESTIVAL DE NADAL

El passat 18 de desembre els alumnes de la ZER Elaia ens vam trobar a l’escola de La Granadella per celebrar tots junts el Nadal. Aquell dia els nervis estaven a flor de pell, havia arribat el dia en que tothom ens veuria actuar a:… Llegeix més»