LLEGIR TÉ PREMI

Si t’agrada llegir, aprofita a l’estiu per fer-ho i participa en aquest concurs.
Passaràs bones estones llegint i podràs guanyar fantàstics premis!
La teva Biblioteca de referència: BIBLIOTECA EMILI PUJOL, La Granadella

PETITS EMPRESARIS GR

Els membres de la cooperativa PETITS EMPRESARIS GR, tot i la pluja, han anat a la plaça a vendre els seus productes elaborats a mà. Ha estat un èxit ! Moltes gràcies a tots i felicitats als Petits Empresaris per la feina feta.

SORTIDA AMB BICI

Aquest dijous 16 de maig, els alumnes de CM i CS hem fet una sortida amb bicicleta. Hem visitat: el parc eòlic de Sant Antoni, un parc de plaques solars i els Vivers l’ Olivera. Una sortida sostenible i de proximitat.

29è PREMI LITERARI DE LES GARRIGUES

L’escola ha participat en el 29è Premi Literari de les Garrigues convocat pel Consell Comarcal.
Aquest any tres dels guanyadors han estat alumnes de La Granadella, en la primera categoria l’Àneu i l’Asier han aconseguit el segon i tercer premi respectivament i en la segona categoria la Cel ha estat guanyadora del segon premi.
ENHORABONA CEL, ÀNEU I ASIER !!!!!

Els contes guanyadors són:
Les lletres d’en COTÓ
Una més a la família
Plora el cel

LES “BEE BOOTS” ARRIBEN A LA CLASSE DE LES PRINCESES I CAVALLERS

Fa uns dies quan vam entrar a la classe, els alumnes de P3, P4 i P5 vam escoltar un soroll, semblava el zumzeig d’una abella. El soroll venia d’unes caixes que havien aparegut a l’aula. Què hi havia dins? Vam obrir-les i efectivament eren abelles! Però aquestes eren especials. Es deien “Bee Boots” i eren uns robots amb forma d’abella.

Amb les abelletes podren treballar la lateralitat, l’estructuració espacial, la seqüenciació d’ordres, la resolució de problemes, el treball en equip…

És una manera divertida d’iniciar-se en la programació tecnològica i de robòtica.