Tenim torradora de castanyes!

El dimecres 16 d’octubre vam rebre per part de l’Antonio Masip un regal que ens va fer molta il·lusió:  una torradora de castanyes!

Doncs sí, ara que s’apropa una de els festes catalanes més tradicionals, i sabedor que a l’escola li mancava una, l’Antonio ha decidit construir-ne una i donar-nos-la.

També ens ha explicat com l’ha construït, quins materials ha reutilitzat i com li ha fet els forats necessaris per poder torrar les castanyes i la veritat és que, com podeu veure a la fotografia, és una autèntica obra d’art.

Cal dir que l’estrenarem el proper dia 30 d’octubre, di que celebrarem la Castanyada i els nens i nenes de l’escola torrarem castanyes i courem moniatos a la Plaça de la Bassa i els vendrem a tothom qui en vulgui. Així que us hi esperem a tothom!

Per concloure l’article, de part de tots i totes qui formem part de l’escola Vallmajor de Bovera, alumnat i mestres volem tornar a agrair el detall que ha tingut l’Antonio Masip amb nosaltres.

Gràcies Antonio!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *