TALLERS AFECTIVO-SEXUALS

El dia 28 de setembre hem tingut la gran sort de tenir a la nostra escola al pediatra Francesc i la infermera Mireia els quals ens han ensenyat moltes coses tant a alumnes, com a mestres i a familiars sobre un tema que ens preocupa molt, que és el de la violència sexual a menors, que es calcula que 1 de cada 5 menors de 17 anys n’haurà patit. És per això que volem empoderar als nostres infants per tal de reduir al màxim aquests números.

Aquí us deixem unes imatges del dia i uns documents per tal que pogueu continuar la feina encetada.

DOS DOCUMENTS D’OBLIGADA LECTURA (per tal de saber què fer i com explicar als infants el que no sabem explicar):

La regla d’en Kiko

QUÈ ENS CAL SABER

A part de tot l’après durant el dia, ens han deixat tota una bibliografia sobre el tema que ens ajudarà a posar-nos en la pell de persones que han patit ASI i altres per compartir amb la canalla.