Sortida d’infantil al casal de Bovera

El passat dimecres dia 9 d’octubre, els alumnes d’infantil de l’escola van realitzar una sortida al casal del poble i així saludar i fer unes preguntes a la Sandra, a l’Àlex i al Marc que fa poc que el dirigeixen.

Al llarg de la setmana cada infant havia preparat una pregunta per fer relacionada amb la feina que fan al casal. Quan vam arribar, tothom, clientes i clients ens van rebre molt bé.

Les preguntes que van preparar van ser:

– Com esteu?

– Us agrada estar al casal?

– Us agrada treballar al casal?

– Per què treballeu?

– Treballeu moltes hores?

– Què és el que la gent més us demana?

Vam descobrir que estan molt contents de treballar al casal de Bovera i que treballen molt per a què la gent del poble tingui un lloc on reunir-se i passar-ho bé. També ens van dir que estan molt agraïts per l’acollida que se’ls hi ha fet i que el què els clients i les clientes més demanen és cafè.

Per acabar ens van convidar a tots a un petit esmorzar i així agrair-nos la visita i vam fer unes fotos de record.

A tots i totes ens va agradar molt fer aquesta sortida i conèixer el casal i passar el matí amb la Sandra, l’Àlex i en Marc.