DIA UNIVERSAL DELS INFANTS

El dia 20 de novembre hem celebrat el Dia Universal dels infants a l’escola de Vallmajor de Bovera, és per aquest motiu que hem dut a terme diferents activitats per conèixer i visibilitzar els drets dels nens i les nenes.

Els alumnes de Cicle Mitjà i Superior van redactar conjuntament un manifest on van reivindicar els drets que tenen tots els infants. Entre tots els alumnes de l’escola van dissenyar un mural on cada alumne va deixar la impremta de la seva mà amb pintura. Una vegada acabat el van penjar a l’entrada de l’escola i entre tots van cantar la cançó els Drets dels Infants del grup Xiula.  Aquí us deixem algunes fotografies d’aquest dia.