Dia Internacional de la Llengua Materna

Aquest dimecres dia 21 de febrer, coincidint amb el Dia Internacional de la Llengua Materna, els nens i nenes de l’escola de La Granadella i els nens i nenes de Cicle Mitjà i Superior de les escoles de Bovera i Bellaguarda hem fet una activitat conjunta amb els alumnes de l’Institut l’Olivera.
Els alumnes de l’aula d’acollida ens han explicat quina era la seva llengua materna i dels països que venien. A més a més ens han explicat i representat tres contes: Els pollets, El lleó i el conill i El secret de l’arc de Sant Martí.

Donem les gràcies als alumnes de l’institut i a les seves mestres per haver-nos preparat aquesta activitat. Va estar una estona entretinguda i els nens i nenes van estar super atents!

Resum d’imatges d’aquesta estona…