CELEBREM LA CASTANYADA

El passat 30 d’octubre els nens i nenes de l’escola per la tarda van celebrar la Castanyada acompanyats i acompanyades de les seves famílies. Com cada any ens vam dedicar a fer castanyes a la plaça del poble i a vendre-les a aquells que en volien. Aquest any estrenàvem la torradora que ens va construir l’Antonio Masip, al qual hem d’agrair la seva col·laboració ja que va ser el torrador oficial d’aquest any.

Moltes persones van col·laborar en comprar castanyes i estem molt contents per això. A més, també vam anar a per les cases oferint castanyes i vam poder vendre-les totes.

Des de l’escola valorem aquest dia molt positivament i ens sentim orgullosos de celebrar aquesta festa tradicional catalana.